Tüm Sayfalar
Neler Yapıyoruz?
Veri Yedekleme, Veri Güvenliği ve Sunucu Yapılandırma
Hizmetlerinde Senkronik Paketler
Sunucu Destek ve Yapılandırma
Ağ ( Network ) ve Alt Yapı Hizmetleri
Veri Yedekleme Hizmetleri
Endpoint Antivirüs Sistemleri
Güvenlik Duvar ...
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1.TARAFLAR
İşbu Sözleşme aşağıdaki
taraflar arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar
çerçevesinde imzalanmıştır.
‘ALICI’ ; (sözleşmede
bundan sonra "ALICI" olarak anılacaktır)
AD- SOYAD:
ADRES:
‘SATICI’ ; (sözleşmede ...
GİZLİLİK
VE GÜVENLİK POLİTİKASI
Mağazamızda
verilen tüm servisler Pendik/İstanbul ve İzmit/KOCAELİ adreslerinde kayıtlı Gökkuşağı Bilgisayar Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi firmamıza aittir ve firmamız tarafından işletilir.
Firmamız,çeşitli ...
TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI
GENEL:
Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda
sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme
formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş
sayılırsınız.
A ...
Gökkuşağı Bilgisayar Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi Kişisel Veriler Politikası
Kişisel Veriler Kanunu hakkında genel bilgilendirme6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (bundan sonra KVKK olarak anılacaktır) 24 Mart 2016 tarihinde kabul edilmiş, 7 Nisan 2016 ...
Gökkuşağı Bilgisayar Pendik, İstanbul’un Pendik ilçesinde bilgisayar tamiri, laptop bakım ve onarımı, veri kurtarma, yedek parça satışı ve kurumsal teknik destek hizmetleri sunan köklü bir teknoloji servisidir. Uzman teknisyen kadrosu, şeffaf fiyat politikası ve hızlı teslim ...
Gökkuşağı Bilgisayar İstanbul, bilgisayar tamiri, laptop bakım-onarımı, veri kurtarma, yedek parça satışı ve kurumsal teknik destek alanlarında profesyonel hizmet sunan köklü bir teknoloji servisidir. Uzman kadrosu, hızlı çözüm odaklı yaklaşımı ve şeffaf fiyat politikasıyla ...
Gökkuşağı Bilgisayar İzmit, Kocaeli’nin İzmit ilçesinde bilgisayar tamiri, laptop bakım ve onarımı, veri kurtarma, yedek parça satışı ve kurumsal teknik destek hizmetleri sunan güvenilir bir teknoloji servisidir. Uzman teknisyen kadrosu, şeffaf fiyat politikası ve hızlı tesl ...
Şube içerisinde bulunan uzman personelimiz, müşteri memnuniyetini sağlamak için titizlikle çalışmaktadır.Şubemizde bulunan ürün ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak ve ihtiyacınıza uygun çözümler bulmak için sizleri ağırlamaktan mutluluk duyarız. Kocaeli şubemize ho ...
:root{
--muted:#555; --txt:#222; --accent:#ff2a5d; --accent-2:#7b5cff; --accent-3:#14b3ff;
--max:1200px; --radius:16px; --shadow:0 8px 22px rgba(0,0,0,.08);
}
*{box-sizing:border-box}
body{
margin:0; font-family:Inter,system-ui,-apple-sys ...
:root{
--muted:#555; --txt:#222; --accent:#ff2a5d; --accent-2:#7b5cff; --accent-3:#14b3ff;
--max:1200px; --radius:16px; --shadow:0 8px 22px rgba(0,0,0,.08);
}
*{box-sizing:border-box}
body{
margin:0; font-family:Inter,system-ui,-apple-sys ...
/* Kart Stili */
.card {
background-color: white;
border-radius: 10px;
box-shadow: 0 4px 8px rgba(0, 0, 0, 0.1);
width: 300px;
overflow: hidden;
text-align: center;
font-size: 18px;
}
/* Kart Başlığı */
.card-header {
background-color: #33 ...
SATIŞ KOŞULLARI:
Sitemizden aşağıda belirttiğimiz koşullar çerçevesinde alışveriş yapıyorsunuz.
Siparişleriniz kargo ile veya elden firmamız deposunda teslim edilecektir.
Siparişin verildiği tarih sistemimizin kredi kartından tahsilatı yaptığı veya banka hesaplarımıza ...
Siparişinizin faturasını kaybettiyseniz, sipariş numaranızı belirterek muhasebe@gokkusagi.com.tr adresine mail gönderiniz.
En geç bir iş günü içinde faturanız gönderilecektir.
Sipariş numaranızı hatırlamıyorsanız vergi numaranızı veya T.C. kimlik numaranızı belirtmen ...
Kargo seçenekleri bölümünde Pendik - İzmit Mağazadan satın al seçeneğini seçtikten sonra ödeme işlemlerine geçiniz.
Ödemeniz tamamlandıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizinle iletişime geçerek, teslimat saatini paylaşacaktır.
Sipariş aşamasında, ...
Faturam Gelmedi / Faturam neden hala gelmedi?
Siparişiniz onaylandıktan sonra sırasıyla faturalama işlemi yapılır ve ardından ürünleriniz kargo firmasına teslim edilir.
Eğer faturanız size ulaşmadıysa, sipariş aşamasıda kullanmış ...
Yeni ürünüm arızalandı, ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ürün arızalandığında, gerekli incelemelerin yapılabilmesi için yetkili servise gönderilir.
Ürünün onarımı veya değişimine, yetkili servis incelemesi sonucu karar verilir.  ...
Teslimat ve Fatura bilgilerimi değiştirebilir miyim?
Sipariş aşamasında kullanmış olduğunuz fatura ve teslimat bilgilerinize firmamız müdale etmemektedir.
Sipariş statünüz "Sipariş Hazırlanıyor" veya "Kargoya Verildi" aşamasında i ...
Üye olarak satın aldığınız ürünlere "Hesabım” altında bulunan "Siparişlerim” bölümünden ulaşabilirsiniz.
Üye olmadan satın aldığınız ürünlere "Sipariş Takip” sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Sipariş durumunda göreceğiniz aşamaların açıklaması aşağıdaki gibidir;
Onay Bekliyo ...