Kapat
Arama
Flitreler

Hizmet Ürünleri

Görüntüleme biçimi
Sırala

Gün
Bu eğitim içeriği aşağıdaki başlıklardan oluşmaktadır.
Müşteri hangi Enclosure tipini satın aldı ise eğitim o model enclosure
üzerinden yapılacaktır.
Müşteri hangi model Blade sunucu satın aldı ise eğitim o model üzerinden
verilecektir.
Müşteri hangi tip interconnect satın aldı ise eğitim o interconnetc
üzerinden verilecektir.
Egitim Icerigi
-          C-class Blade Enclosures
o    C3000 veya C7000 Enclosures (Hands-on Uygulama)
-          Gen8 Blade Servers
o    Dynamic Workload Acceleration
§  Solid State Optimized
§  Smart Data Protection
§  Smart Data Services
o    Automated Energy Optimization
§  HP Location Discovery Services
§  HP Thermal Discovery Services
§  HP Power Discovery Services
o    Proactive Service and Support
§  HP Insight Online
§  Proactive Services
o    Systen Architecture and Design
o    Integrated Lifecycle Automation
§  HP Intelligent Provisioning (Hands-on Uygulama)
§  HP Active Health (Hands-on Uygulama)
§  HP Smart Update (Hands-on Uygulama)
-          C-class Blade Enclosures Port Mapping
o   Half Height Blade(Hands-on Uygulama)
o   Full Height Blade(Hands-on Uygulama)
-          HP Virtual Connect Family (Hands-on Uygulama)
o   VC Flex10 Module
o   VC FlexFabric Module
o   VC FC Module
-          HP Virtual Connect Ethernet Settings (Hands-on Uygulama)
o   Server Blade MAC Adress
o   Port Monitoring
o   Tunnel VLAN Tags
o   Map VLAN Tags
-          HP Virtual Connect Ethernet Networks (Hands-on Uygulama)
o   Creating networks
o   Teaming Uplink Ports
o   Server Connections
-          HP Virtual Connect Server Profiles (Hands-on Uygulama)
o   Creating – Editing Server Profile
-          Designing an HP Virtual Connect Flex-10 Architecture for
Virtualization
o   Microsoft Hyper-V 3.0
o Vmware ESX 5.1

Gelişmiş kurulum hizmeti, Temel kurulum hizmetinin tüm adımlarını
kapsamakta ve o adımlara ek olarak aşağıdaki hizmetleri sunmaktadır.
Blade sunucuların ve aksesuarlarının şasi’ye takılması ve
konfigurasyonu.
Interconnect’lerin şasiye takılması ve konfigurasyonu.
Şasinin network bağlantılarının yapılması ve konfigurasyonu.
Blade sunuculara işletim sistemlerinin yüklenmesi. (Sadece yasal ve
lisanslı olarak alınmış Windows tabanlı sunucu işletim sistemleri
yüklenmektedir)
Tüm sunucu sürücülerinin işletim sistemine tanıtılması.
Şasinin kurumun mevcut IP networküne dahil edilmesi / IP adreslerinin
verilmesi.
Blade sunucuların Role ve Features tanımlarının yapılmaya hazır halde
teslim edilmesi.
Hizmet Detayları
Temel kurulum hizmeti dahilinde detayları verilen hizmetler ve fiyatlar
satın alınan her bir ürün içindir.
Blade Sunucu kurulumları için belirtilen detaylar Tek bir müşteride
verilecek hizmetlerdir. Sunucu sayısı kaç olursa olsun birden fazla
müşteri için iki ayrı hizmet satın alınmalıdır.
Gelişmiş Kurulum hizmeti dahilinde şasi’ye takılacak sunucu sayısı
maximum 16’dır.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde önkoşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Servis personeli, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Servis personeli bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Servis görevlisi kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj ve
amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan sorumlu
tutulamaz.
Sunucuya yüklenecek işletim sisteminin lisanslı olması zorunludur.
Lisanssız işletim sistemi yüklemesi yapılmamaktadır.
İşletim sistemini yüklemek için gerekli CD,DVD,iso file ve benzeri
kaynaklar müşteri tarafından temin edilir.
Sunucunun network’e dahil edilmesi tarafında servis görevlisi müşterinin
temin ettiği ve altyapısını hazırladığı network kablolarını kullanır.
Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması yapılmaz, kablo temin
edilmez.
Sunucunun kullanacağı IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve
servis görevlisine bildirilir. Servis görevlisi herhangi bir IP
çalışması yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları
üzerinde hiçbir müdahalede bulunmaz.
Servis personeli müşterinin mevcut sunucusundan herhangi bir datanın
veya servislerin aktarılması ile ilgili bir çalışma yapmayacaktır.
Servis personeli herhangi bir veri yedekleme veya geri yükleme işlemi
yapmayacaktır. Müşteri datasının güvenliğinden, yedekliliğinden
sorumludur.
Servis personeli ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

Bu hizmet yanlızca Blade şasi’nin kurulumu ve kullanıma hazır hale
getirilmesini kapsamaktadır.
Blade şasi’nin kutusundan çıkartılıp kabinete montajının yapılması.
Şasi, fanlar, power üniteleri ve Onboard Admin modüllerinin üretici
talimatlarına göre montajının yapılması.
Şasinin Power-on yapılması
Şasi firmware’lerinin kontrolü ve gerekiyorsa upgrade’inin yapılması.
Blade Sunucuların şasiye takılmaya hazır hale getirilerek şasinin teslim
edilmesi.
Hizmet Detayları
Temel kurulum hizmeti dahilinde detayları verilen hizmetler ve fiyatlar
satın alınan her bir ürün içindir.
Blade Sunucu kurulumları için belirtilen detaylar Tek bir müşteride
verilecek hizmetlerdir. Sunucu sayısı kaç olursa olsun birden fazla
müşteri için iki ayrı hizmet satın alınmalıdır.
Gelişmiş Kurulum hizmeti dahilinde şasi’ye takılacak sunucu sayısı
maximum 16’dır.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde önkoşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Servis personeli, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Servis personeli bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Servis görevlisi kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj ve
amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan sorumlu
tutulamaz.
Sunucuya yüklenecek işletim sisteminin lisanslı olması zorunludur.
Lisanssız işletim sistemi yüklemesi yapılmamaktadır.
İşletim sistemini yüklemek için gerekli CD,DVD,iso file ve benzeri
kaynaklar müşteri tarafından temin edilir.
Sunucunun network’e dahil edilmesi tarafında servis görevlisi müşterinin
temin ettiği ve altyapısını hazırladığı network kablolarını kullanır.
Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması yapılmaz, kablo temin
edilmez.
Sunucunun kullanacağı IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve
servis görevlisine bildirilir. Servis görevlisi herhangi bir IP
çalışması yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları
üzerinde hiçbir müdahalede bulunmaz.
Servis personeli müşterinin mevcut sunucusundan herhangi bir datanın
veya servislerin aktarılması ile ilgili bir çalışma yapmayacaktır.
Servis personeli herhangi bir veri yedekleme veya geri yükleme işlemi
yapmayacaktır. Müşteri datasının güvenliğinden, yedekliliğinden
sorumludur.
Servis personeli ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

Blade server kurulum hizmeti, mevcutta çalışan bir blade şasi’ye sahip
müşterilerin, şasilerine eklemek üzere aldıkları blade sunucuların
kurulumunu kapsamaktadır.
Blade sunucunun ve aksesuarlarının şasi’ye takılması ve konfigurasyonu
Onboard admin ve Interconnect’ler üzerinde gerekli konfigurasyonun
yapılması.
Blade sunuculara işletim sistemlerinin yüklenmesi. (Sadece yasal ve
lisanslı olarak alınmış Windows tabanlı sunucu işletim sistemleri
yüklenmektedir)
Hizmet Detayları
Temel kurulum hizmeti dahilinde detayları verilen hizmetler ve fiyatlar
satın alınan her bir ürün içindir.
Blade Sunucu kurulumları için belirtilen detaylar Tek bir müşteride
verilecek hizmetlerdir. Sunucu sayısı kaç olursa olsun birden fazla
müşteri için iki ayrı hizmet satın alınmalıdır.
Gelişmiş Kurulum hizmeti dahilinde şasi’ye takılacak sunucu sayısı
maximum 16’dır.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde önkoşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Servis personeli, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Servis personeli bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Servis görevlisi kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj ve
amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan sorumlu
tutulamaz.
Sunucuya yüklenecek işletim sisteminin lisanslı olması zorunludur.
Lisanssız işletim sistemi yüklemesi yapılmamaktadır.
İşletim sistemini yüklemek için gerekli CD,DVD,iso file ve benzeri
kaynaklar müşteri tarafından temin edilir.
Sunucunun network’e dahil edilmesi tarafında servis görevlisi müşterinin
temin ettiği ve altyapısını hazırladığı network kablolarını kullanır.
Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması yapılmaz, kablo temin
edilmez.
Sunucunun kullanacağı IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve
servis görevlisine bildirilir. Servis görevlisi herhangi bir IP
çalışması yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları
üzerinde hiçbir müdahalede bulunmaz.
Servis personeli müşterinin mevcut sunucusundan herhangi bir datanın
veya servislerin aktarılması ile ilgili bir çalışma yapmayacaktır.
Servis personeli herhangi bir veri yedekleme veya geri yükleme işlemi
yapmayacaktır. Müşteri datasının güvenliğinden, yedekliliğinden
sorumludur.
Servis personeli ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

HP-E D2D Tape Drive Kurulum Hizmeti

11.118,09 ₺ KDV dahil

D2D ürününün kutusundan çıkartılması.
D2D ürününün ve aksesuarlarının üretici talimatlarına göre kurulumunun
yapılması.
D2D ürününün cabinet’e montajının yapılması.
D2D ürününün power-on yapılması.
D2D ürününün müşteri talepleri doğrultusunda konfigure edilmesi. (Bu
ürünler ile birlikte desteklenen programlar HP DataProtector,Veeam
Backup, Symantec BackupExec dir)
Hizmet Detayları
Detayları verilen hizmetler ve fiyatlar satın alınan her bir ürün
içindir.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir.
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde ön koşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir.
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Arena Hizmet Uzmanı, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Arena Hizmet Uzmanı bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Arena Hizmet Uzmanı, kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj
ve amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan
sorumlu tutulamaz.
Backup ürününün sunuculara tanıtılması tarafında, Arena Hizmet Uzmanı
müşterinin temin ettiği ve altyapısını hazırladığı fiber optik, SAS veya
iSCSI kablolarını kullanır. Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması
yapılmaz, kablo temin edilmez.
Fiber Optik yapıdaki ürünlerin kurulum hizmetlerinde SAN Switch
konfigurasyonları hizmet dahilinde değildir. SAN switch hizmeti almak
isteyen müşterilerimiz ayrıca ADSWB ürün kodlu hizmetli satın almalıdır.
iSCSI yapıdaki ürünlerinde, cihazın networke dahil edilmesi kısmında,
kullanılacak IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve Arena Hizmet
Uzmanı’na bildirilir. Arena Hizmet Uzmanı, herhangi bir IP çalışması
yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları üzerinde
hiçbir müdahalede bulunmaz.
Arena Hizmet Uzmanı ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

HP-E MSL Tape Drive Kurulum Hizmeti

11.118,09 ₺ KDV dahil

Tape Backup ürününün kutusundan çıkartılması.
Tape Backup ürününün ve aksesuarlarının üretici talimatlarına göre
kurulumunun yapılması.
Tape Backup ürününün cabinet’e montajının yapılması.
Tape Backup ürününün kartuş v.b media bileşenlerinin takılması.
Tape Backup ürününün power-on yapılması.
Tape Backup ürününün kontrolü bir sunucu tarafından yapılacak ise
sunucuya ilgili HBA kartının takılması ve sunucu ile Tape backup
ürününün fiziksel bağlantılarının yapılması.
Tape Backup ürününün müşteri talepleri doğrultusunda konfigure edilmesi.
(Bu ürünler ile birlikte desteklenen programlar HP DataProtector,Veeam ,
Symantec BackupExec dir.)
Hizmet Detayları
Detayları verilen hizmetler ve fiyatlar satın alınan her bir ürün
içindir.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir.
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde ön koşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir.
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Arena Hizmet Uzmanı, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Arena Hizmet Uzmanı bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Arena Hizmet Uzmanı, kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj
ve amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan
sorumlu tutulamaz.
Backup ürününün sunuculara tanıtılması tarafında, Arena Hizmet Uzmanı
müşterinin temin ettiği ve altyapısını hazırladığı fiber optik, SAS veya
iSCSI kablolarını kullanır. Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması
yapılmaz, kablo temin edilmez.
Fiber Optik yapıdaki ürünlerin kurulum hizmetlerinde SAN Switch
konfigurasyonları hizmet dahilinde değildir. SAN switch hizmeti almak
isteyen müşterilerimiz ayrıca ADSWB ürün kodlu hizmetli satın almalıdır.
iSCSI yapıdaki ürünlerinde, cihazın networke dahil edilmesi kısmında,
kullanılacak IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve Arena Hizmet
Uzmanı’na bildirilir. Arena Hizmet Uzmanı, herhangi bir IP çalışması
yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları üzerinde
hiçbir müdahalede bulunmaz.
Arena Hizmet Uzmanı ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

HP-E P2000 Storage Kurulum Hizmeti

7.782,66 ₺ KDV dahil

P2000 storage ürününün kutusundan çıkartılması.
P2000 storage ürününün ve aksesuarlarının üretici talimatlarına göre
kurulumunun yapılması.
P2000 storage ürününün cabinet’e montajının yapılması.
P2000 storage ürününün disk bileşenlerinin takılması.
P2000 storage ürününün power-on yapılması.
P2000 storage ürününün müşteri talepleri doğrultusunda konfigure
edilmesi.
P2000 storage ürününün sunucular veya SAN Switchler ile arasındaki kablo
bağlantılarının yapılması.
İstenilen sayıda ve boyutlarda disk alanlarının (LUN) oluşturulması ve
sunuculara atanması.
Hizmet Detayları
Detayları verilen hizmetler ve fiyatlar satın alınan her bir ürün
içindir.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde ön koşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir.
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Arena Hizmet Uzmanı, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Arena Hizmet Uzmanı bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Arena Hizmet Uzmanı, kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj
ve amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan
sorumlu tutulamaz.
Storage ürününün sunuculara tanıtılması tarafında, Arena Hizmet Uzmanı
müşterinin temin ettiği ve altyapısını hazırladığı fiber optik, SAS veya
iSCSI kablolarını kullanır. Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması
yapılmaz, kablo temin edilmez.
Fiber Optik yapıdaki storage ürünlerinin kurulum hizmetlerinde SAN
Switch konfigurasyonları hizmet dahilinde değildir. SAN switch hizmeti
almak isteyen müşterilerimiz ayrıca ADSWB ürün kodlu hizmetli satın
almalıdır.
iSCSI yapıdaki storage ürünlerinde, cihazın networke dahil edilmesi
kısmında, kullanılacak IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve
Arena Hizmet Uzmanı’na bildirilir. Arena Hizmet Uzmanı, herhangi bir IP
çalışması yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları
üzerinde hiçbir müdahalede bulunmaz.
Arena Hizmet Uzmanı müşterinin mevcut storage cihazından herhangi bir
datanın veya servislerin aktarılması ile ilgili bir çalışma yapmaz.
Arena Hizmet Uzmanı herhangi bir veri yedekleme veya geri yükleme işlemi
yapmaz. Müşteri datasının güvenliğinden, yedekliliğinden sorumludur.
Arena Hizmet Uzmanı ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

P4000 / StoreVirtual storage ürününün kutusundan çıkartılması.
P4000 / StoreVirtual storage ürününün ve aksesuarlarının üretici
talimatlarına göre kurulumunun yapılması.
P4000 / StoreVirtual storage ürününün cabinet’e montajının yapılması.
P4000 / StoreVirtual storage ürününün disk bileşenlerinin takılması.
P4000 / StoreVirtual storage ürününün power-on yapılması.
P4000 / StoreVirtual storage ürününün müşteri talepleri doğrultusunda
konfigure edilmesi.
P4000 / StoreVirtual storage ürününün sunucular veya SAN Switchler ile
arasındaki kablo bağlantılarının yapılması.
İstenilen sayıda ve boyutlarda disk alanlarının (LUN) oluşturulması ve
sunuculara atanması.
Hizmet Detayları
Detayları verilen hizmetler ve fiyatlar satın alınan her bir ürün
içindir.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde ön koşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir.
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Arena Hizmet Uzmanı, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Arena Hizmet Uzmanı bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Arena Hizmet Uzmanı, kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj
ve amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan
sorumlu tutulamaz.
Storage ürününün sunuculara tanıtılması tarafında, Arena Hizmet Uzmanı
müşterinin temin ettiği ve altyapısını hazırladığı fiber optik, SAS veya
iSCSI kablolarını kullanır. Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması
yapılmaz, kablo temin edilmez.
Fiber Optik yapıdaki storage ürünlerinin kurulum hizmetlerinde SAN
Switch konfigurasyonları hizmet dahilinde değildir. SAN switch hizmeti
almak isteyen müşterilerimiz ayrıca ADSWB ürün kodlu hizmetli satın
almalıdır.
iSCSI yapıdaki storage ürünlerinde, cihazın networke dahil edilmesi
kısmında, kullanılacak IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve
Arena Hizmet Uzmanı’na bildirilir. Arena Hizmet Uzmanı, herhangi bir IP
çalışması yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları
üzerinde hiçbir müdahalede bulunmaz.
Arena Hizmet Uzmanı müşterinin mevcut storage cihazından herhangi bir
datanın veya servislerin aktarılması ile ilgili bir çalışma yapmaz.
Arena Hizmet Uzmanı herhangi bir veri yedekleme veya geri yükleme işlemi
yapmaz. Müşteri datasının güvenliğinden, yedekliliğinden sorumludur.
Arena Hizmet Uzmanı ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

HP-E SAN Switch Kurulum Hizmeti

6.670,85 ₺ KDV dahil

SAN Switch ürününün kutusundan çıkartılması
SAN Switch ürününün ve aksesuarlarının üretici talimatlarına göre
kurulumunun yapılması.
SAN Switch ürününün cabinet’e montajının yapılması.
SAN Switch ürününün sunucular ve storage cihazı ile arasındaki kablo
bağlantılarının yapılması
SAN Switch ürününün müşteri talepleri doğrultusunda konfigurasyonunun
yapılması.
Hizmet Detayları
Detayları verilen hizmetler ve fiyatlar satın alınan her bir ürün
içindir.
Kurulum Arena Hizmet Uzmanları tarafından gerçekleştirilir
Hizmetin satın alındığı coğrafi bölgeye, ulaşım şartlarına, iklim
koşullarına göre, teknolojik imkanlar elverişli ise kurulum hizmetinin
uzaktan bağlantı ile verilmesi söz konusu olabilir. Bu şartlar müşteri
ile karşılıklı teyitleşme sonucu onaylanacaktır.
Kurulum öncesinde ön koşulların karşılandığı doğrulanır.
Hizmet için uygun takvim müşteri ile karşılıklı olarak belirlenir.
Planlama
Kurulum için gerekli faaliyetler Arena Hizmet Uzmanı tarafından müşteri
ile birlikte planlanacaktır.
Planlama ön koşulların tanımlanması ve hizmetin gerçekleştirileceği
tarihi içermelidir.
Hizmet Arena standart çalışma saatleri içinde gerçekleştirilmelidir.
Standart çalışma saatleri dışında gerçekleştirilecek hizmetler ek ücrete
tabidir.
Arena Hizmet Uzmanı ön koşulların müşteri tarafından yerine
getirildiğini doğrulamalıdır.
Hizmet Limiti
Müşterinin sistem altyapısının değerlendirilmesi, planlanması ve dizaynı
hizmet ön koşulları kapsamı dışındadır
Arena Hizmet Uzmanı, kutu içeriğinin eksik çıkmasından kaynaklanan
problemlerden sorumlu tutulamaz.
Kutudan çıkan üründe karşılaşılacak donanımsal problemler, tamamı ile
üretici firma garantisi kapsamı altındadır. Arena Hizmet Uzmanı bu
donanımsal problemlere müdahale etmez.
Arena Hizmet Uzmanı, kurulum lokasyonundaki enerji problemleri, voltaj
ve amper uyumsuzlukları sebebi ile meydana gelebilecek hatalardan
sorumlu tutulamaz.
Storage ürününün sunuculara tanıtılması tarafında, Arena Hizmet Uzmanı
müşterinin temin ettiği ve altyapısını hazırladığı fiber optik, SAS veya
iSCSI kablolarını kullanır. Kesinlikle herhangi bir kablolama çalışması
yapılmaz, kablo temin edilmez.
Fiber Optik yapıdaki storage ürünlerinin kurulum hizmetlerinde SAN
Switch konfigurasyonları hizmet dahilinde değildir. SAN switch hizmeti
almak isteyen müşterilerimiz ayrıca ADSWB ürün kodlu hizmetli satın
almalıdır.
iSCSI yapıdaki storage ürünlerinde, cihazın networke dahil edilmesi
kısmında, kullanılacak IP adresleri müşteri tarafından belirlenir ve
Arena Hizmet Uzmanı’na bildirilir. Arena Hizmet Uzmanı, herhangi bir IP
çalışması yapmaz, müşterinin network switch veya diğer network cihazları
üzerinde hiçbir müdahalede bulunmaz.
Arena Hizmet Uzmanı müşterinin mevcut storage cihazından herhangi bir
datanın veya servislerin aktarılması ile ilgili bir çalışma yapmaz.
Arena Hizmet Uzmanı herhangi bir veri yedekleme veya geri yükleme işlemi
yapmaz. Müşteri datasının güvenliğinden, yedekliliğinden sorumludur.
Arena Hizmet Uzmanı ürün kutusunun veya ambalajının atılmasından, imha
edilmesinden v.b işlemlerden sorumlu değildir.
Müşteri Sorumlulukları
Müşteri hizmetin gerçekleşeceği alanda tam ve sınırsız erişime izin
vermelidir.
Müşteri hizmete refakat etmek ve onaylamak için bir personel atamalıdır.
Müşteri hizmet süresince servis personelinin ihtiyaç duyabileceği teknik
bilgi ve altyapıyı temin etmelidir.
Müşteri, hizmetin sonunda onay formlarını imzalayarak hizmetin başarılı
bir şekilde verildiğini onaylamalıdır.

SDSSDA-240G-G26

484,81 ₺

Sandisk SSD 

  • 1 USD = 6.2814 TRY